ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ... ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΑΓΑΠΗΣ !

25 Ιαν 2008

ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΣΟΦΙΑΣ

ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΣΟΦΙΑΣ
(Από το έργο του Ν. Μαργιωρή)
- “Δίχως ατομική ελευθερία για την ύπαρξη του Θεού, η θρησκευτικότητα είναι μια τυπολατρεία, δίχως αξία και ουσία”. Τρισδιάστατος και Τετραδιάστατος Κόσμος, σελ. 177.

- “Κάθε διανοητική επιτυχία είναι κάποιο καινούργιο λάθος του Νου, που αντικαθιστά τις αποδεδειγμένες αναλήθειες των περασμένων, με δήθεν νέες εξακριβωμένες αλήθειες του καιρού μας”. Τρισδιάστατος και Τετραδιάστατος Κόσμος, σελ. 199.

- “Ο Μυστικισμός είναι ο προβολέας της Θρησκείας και η σωτηρία της Εκκλησίας. Όπου δεν υφίσταται Μυστικισμός, υφίσταται τυπολατρεία και ειδωλολατρεία. Ο Μυστικισμός είναι ο μόνος δρόμος για συνάντηση με το Άγιο Πνεύμα και ο μόνος δρόμος για τη συνάντηση αυτή.Ο Ιησούς Χριστός ήταν ο πρώτος Δάσκαλος του δρόμου αυτού, για τη συνάντηση του ανθρώπου με το ΄Αγιον Πνεύμα. Θα σας στείλω το Πνεύμα της Αληθείας, τον Παράκλητο, για να σας βοηθήσει στο δρόμο της επιστροφής. Όπου Χριστός και Πνεύμα. Όπου Πνεύμα και Μυστικιστής. Όπου Μυστικιστής και παρουσία του Θεού - Χριστού”. Χριστοκεντρικός και Χριστοκρατικός Μυστικισμός, σελ. 317.

- “Οι Μυστικιστές ξέρουν πολύ καλά πως οι συνάνθρωποί τους δεν είναι έτοιμοι να μπουν την στιγμή αυτή στις υψηλοπνευματικές δονήσεις του Θεού, της Ουσίας του Πατέρα, στην πνευματική μετάδοση των σκέψεων και ιδεών και θελήσεων του Θεού. Για τούτο συμβουλεύουν την κατεύθυνση των ανέτοιμων, προς την εκκλησία, από την οποία θα πάρουν την μέλλουσα γι’ αυτούς μυστική ζωή”. Μυστικισμός, σελ. 277.

- “Αφήστε τον Μυστικισμό ελεύθερα να διαδίδεται και βοηθήσατέ τον, γιατί είναι ο μόνος τρόπος να επανέλθει όλη η ανθρωπότητα στην ευσέβεια, στην ηθική, στην πνευματική (νοητική) υγεία και στην ειρηνική συνύπαρξη όλων των λαών του ανθρώπινου γένους”. Μυστικισμός, σελ. 73.

- “Οι αιρέσεις γίνονται και παρουσιάζονται στα Δόγματα, στις τελετουργίες, στις διαφοροερμηνείες, στις ρητορικές και εξωστρεφικές εκφάνσεις της Θεοσέβειας. Στον αληθινό Μυστικισμό, αυτά όλα, ούτε υπάρχουν, ούτε συμβαίνουν, ούτε μπορούν να λάβουν χώρα, γιατί ο δρόμος είναι Ένας που χρειάζεται ΠΙΣΤΗ στο Θεό και ΛΑΤΡΕΙΑ στο Θεό και ΑΛΗΘΙΝΗ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ... Εδώ τα λόγια της τυπολατρείας ατονούν και κυριαρχεί το ολοκαύτωμα του ΕΓΩ δια της ΘΥΣΙΑΣ”... Μυστικισμός, σελ. 259.

- “Ανάμεσα στον Χριστιανικό και στον Ινδουιστικό Μυστικισμό, υπάρχει μια διαφορά, στον τρόπο της απελευθέρωσης της πνευματοψυχής, από τη φυλακή της, που είναι το φυσικό σώμα του ανθρώπου. Όσο και αν σας φανεί περίεργο, έτσι ακριβώς συμβαίνει. Ο Ινδουιστικός Μυστικισμός, διακινείται δια μέσου του ίδιου του σώματος και συναντάει κάπου εκεί στα αβυσσαλέα βάθη του την πνευματοψυχή στην οποία μπαίνει σμικρυνόμενος ο οπαδός του και. ενώνεται με την αόρατη και αθάνατη πραγματικότητα, το BRAHMAN - ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ...Αντίθετα στον Χριστιανικό Μυστικισμό, η πνευματοψυχή, εξέρχεται από το σώμα και ταξιδεύει υψηλά και κατευθύνεται εκεί, όπου, το Θείον Δώμα του Πατέρα, ανοίγει τις κατάκλειστές του πόρτες, για να υποδεχθεί τον επιστρέφοντα άσωτο γιο, τον μεταμεληθέντα...Φυσικά και οι δυο πορείες θα καταλήξουν στο Γνόφο του Πατέρα. Διότι και οι δυο πορείες, σαν μοναδικό σκοπό τους έχουν, τον Αιώνιο Πατέρα... αναμένοντα την άφιξη των παιδιών Του.” Μυστικισμός, σελ. 290.

- “Τι είναι εκείνο, που εμποδίζει τον συνάνθρωπο να μπει μέσα την Αλήθεια; Είναι η έλλειψη ΥΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΥ ΝΟΥ. Τότε γιατί όλοι προβάλλουν το επιχείρημα της ψυχής; Γιατί δεν ξέρουν την αλήθεια ακριβώς”. Μυστικισμός, σελ. 320.

- “Κανένα σύστημα, καμιά Θρησκεία και καμιά Φιλοσοφία, δεν έχει το δικαίωμα ούτε την εξουσία, ουδέ την δύναμη και ούτε μπορεί, να επιβάλλει να ενωθεί μαζί με τον Πατέρα της τον εν τοις ουρανοίς. Μόνον η ίδια η ψυχή μπορεί να κατευθύνει το ίδιο είναι της, την ίδια δόνησή της, την ίδια κατεύθυνσή της και να χαρεί μόνον αυτή, την έλξη του Πατέρα.Είναι πολύ αστείο και μάλιστα παράλογο, να θέλουν τρίτοι, με διάφορα προσχήματα, να κατευθύνουν την ψυχή σε μέρη που η ίδια δεν επιθυμεί και δεν γυρεύει. Άλλωστε, πάνω από όλα αυτά, είναι η αμετάθετη κλήση του Πατέρα, που ικάνωσε με την Θεία Χάρη Του την πνευματοψυχή, να στραφεί προς την Πηγή του Πνεύματος και της αιωνιότητας, για να βρει την πρέπουσα ανταμοιβή της.Οι ανθρωπονόμοι, αυτοί που δήθεν αντιπροσωπεύουν θελήσεις του Θεού σφάλλουν όταν γυρεύουν να κατευθύνουν τις ψυχές με τα δογματικά τους παραγγέλματα, σε δρόμους φανταστικούς και ξένους προς την απόλυτη πραγματικότητα, που είναι ο μόνιμος σύνδεσμος Θεού - ανθρώπου, πνευματοψυχής και Αγίου Πνεύματος.Όταν η κλήση του ανθρώπου γίνει, όταν κληθεί για τον ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ, όταν πάρει το μήνυμά του ο θνητός, τότε αποβάλλει τα πρόσκαιρα και μη ερωτώντας τίποτα και κανέναν, οδεύει στο δρόμο της πρόσκλησής του, που το Άγιο Πνεύμα κατευθύνει, σύμφωνα με τα προγράμματα του Αληθινού Πατέρα μας και Θεού μας και Ευεργέτη μας”. Μυστικισμός, σελ. 49.

- “Η πίστη στην εξωτερική της και διανοητική της αναγκαιότητα, θα μεταβληθεί κάποια στιγμή σε ΓΝΩΣΗ, που έχει σαν φυσικό της και μοιραίο αποτέλεσμα την επαφή, ανθρώπου και Θεού. Μέχρι την πίστη, η Θρησκεία και η Εκκλησία, έκαμε το ιερό της έργο. Από εκεί και πέρα, για τη διαδρομή ως τη ΓΝΩΣΗ, αναλαμβάνει ο Μυστικισμός να βοηθήσει την ψυχή και να την οδηγήσει ως το Άγιο Πνεύμα, όπου η επαφή ανθρώπου και Θεού είναι σαν αποτέλεσμα”. Μυστικισμός, σελ. 51.

- “Η δύναμη της Θυσίας υπερβαίνει τη δύναμη της Αγάπης και εκείνη της Δικαιοσύνης”. Βιβλίο Γένεση και Θάνατος των Κόσμων σελίδα 21.

- “Να η λανθασμένη άποψη, ότι η ψυχή είναι κακιά. Η ψυχή είναι από τη φύση της τέλεια και μόνο διακρίνεται σε έμπειρη ή άπειρη, στο φυσικό μας κόσμο”. Τελευταία μέρα του Σωκράτη, σελ. 55.

- “Να η αδυναμία του σημερινού ανθρώπου να ανέβει στα υπερούσια δώματα της υπερβατικότητας. Εκφυλίστηκε το γένος των ανθρώπων. Άφησε να κλείσει η γραμμή συνείδησης - υποσυνείδησης. Η εξωστρέφεια κέρδισε τον αγώνα. Ο άνθρωπος γίνεται καθημερινά πιο ξένος από την αληθινή του ταχύτητα απομάκρυνσης των αστέρων μέσα στο διάστημα... Θα χάσει όλες τις ιδιότητές του σαν ανώτερο ζώο. Θα καταπέσει στην δόνηση του ζώου. Η δήθεν τετράγωνη λογική του δεν είναι τίποτα άλλο, παρά ο ταυτισμός του με τα εξωτερικά αντικείμενα με την ύλη”. Κρίγια Γιόγκα, σελ. 344.

- “Οι κατάλληλες ψυχές έρχονται και αδιάκοπα μας επισκέπτονται και μας προσφέρουν τις αληθινές διδασκαλίες τους. Σε κάθε γενιά και κάθε εποχή μετενσαρκώνονται οι οδηγοί, διδάσκαλοι, προφήτες, αρχηγοί, άγιοι και ψυχοσωτήρες αληθινοί. Αυτοί μας ξαναδίνουν τη χαμένη μέθοδο και μας υποδεικνύουν πώς θα διαβούμε το αδιάβατο μονοπάτι της πραγμάτωσης. Τι είναι η πραγμάτωση; Είναι η λειτουργία του Νου μας σε άλλο ξεχωριστό αυλάκι (παλμοδόνηση) εκτός από τη λογική (συνείδηση) και την υποσυνείδηση”. Βιβλίο Κρίγια Γιόγκα σελίδα 346.

- “Αλλά τι ήταν ακριβώς η περίεργη λέξη ΜΥΗΣΗ; Προέρχεται από το ρήμα μυώ, που σημαίνει κλείνω τα μάτια. Κλείνω τις αισθήσεις για τον κόσμο των αισθητών που βρίσκομαι και που ανήκω. Αλλά ανοίγω όμως άλλου είδους εσωαισθήσεις για τον κόσμο τον υπεραισθητό, για τον πάνω κόσμο. Καμιά αμφιβολία δε μένει πως οι πρόγονοί μας κατείχαν και σπούδαζαν την Υπερεπιστήμη αυτή της ανόδου της συνείδησης σε συχνότητες - κραδασμούς ύλης υψηλότερες. Όλα μας βεβαιώνουν πως ο ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ του Πλατωνικού Σωκράτη, ήταν η χρησιμοποίηση της υπερσυνείδητης βίωσης”. Ράτζα Γιόγκα, σελ. 21.

- “Προ ολίγου σας ανέφερα πως κάθε ένα από τα συστήματα αυτά εξυπηρετούν μια ιδιαίτερη εποχή και μια Ρίζα Φυλή. Έτσι κρίνω απαραίτητο να σας αποκαλύψω, πως για την εποχή μας η Μεγάλη Γιόγκα ή η Μάχα Γιόγκα ή η Ράτζα Γιόγκα έχει τον λόγο και την υπεροχή απέναντι σε όλες τις άλλες αδελφές της Γιόγκα. Όταν λέγω εποχή μας, εννοώ μια Χρονική περίοδο που άρχισε πριν από πεντακόσια χρόνια και θα χρειαστεί ακόμα περί τα χίλια πεντακόσια χρόνια για να καλύψει τον προορισμό της.Στον Εσωτερισμό γνωρίζουμε πως η τωρινή περίοδος είναι η Μεγάλη Περίοδος της Μεγάλης Γιόγκα, δηλαδή της Ράτζα Γιόγκα. Αυτά δεν είναι δικά μου μόνο λόγια. Η Αλίκη Μπέϊλη στο “Φως της Ψυχής” αποκαλύπτει τις άγιες αποκαλύψεις του Διδασκάλου της Τζβαλ Κουλ. Το ίδιο γράφει ή μάλλον στις αλησμόνητες ομιλίες του υπογραμμίζει ο μεγάλος φιλόσοφος Γιόγκι Βιβεκανάντα, ο περίφημος μαθητής του τελευταίου αγίου της Ινδίας Ραμακρίσνα”. Βιβλίο Ράτζα Γιόγκα, σελ. 38.

- “Καθοδηγούμενος από το Φως της Πραγμάτωσης, ζητώ από τον αναγνώστη μου μα και από τον μαθητή μου, να απορρίπτει οτιδήποτε ατομικά ο ίδιος δε βιώνει, ύστερα από ειδική εκπαίδευση με το σοφό σύστημα ανόδου στην υπερσυνείδηση, της Ράτζα Γιόγκα. Μία ακόμη συμβουλή. Δίχως δάσκαλο να μη προβεί, μονάχος του, ο ερευνητής για την ανύψωσή του στην υπερσυνειδητικότητα”. Ράτζα Γιόγκα, σελ. 16.

- “Για να τολμήσει ο μαθητής να πει πως κατέχει την ολοκληρωμένη Γιόγκα (ΡΑΤΖΑ ΓΙΟΓΚΑ), πρέπει να ξέρει οπωσδήποτε να σχίζει το παραπέτασμα που μόνιμα χωρίζει το Νου με τον υπερνού. Απλή συμμετοχή μέσα στη θεωρία και στη φιλοσοφία του μαθητή, όπως συμβαίνει αλίμονο στην εποχή μας, δεν αποφέρνει αποτελέσματα διάσπασης του κρυσταλλένιου κλοιού, που περιβάλλει την υπερσυνείδηση ή τον υπερνού”. Ράτζα Γιόγκα, σελ. 29.

- “Όλα τα βάσανα και οι μιζέριες κάθε ανθρώπου και κάθε εποχής, έχουν σα βάση και αιτία τους αυτή την εγκληματική απόκρυψη του έσω Εαυτού μας, από το ανεκπαίδευτο και μάταιο έξω εγώ μας”. Ράτζα Γιόγκα, σελ. 38.

- “Κάθε ιδέα του Υπέρτατου Νου, αφού εξέλθει από τον Υποκειμενισμό της στον Αντικειμενισμό του Νου, κατευθύνεται και αποθησαυρίζεται, μέσα στο Αιώνιο Θησαυροφυλάκιο - Αρχείο και γίνεται μια μήτρα, μια αρχή, μια ιδέα από την οποία κάποια του Σύμπαντος Στιγμή θα αναπαραχθεί, θα γίνει μια Πλάση, ένα Όν, ένα καινούργιο Σύμπαν, μια Ψυχή”. Φως στο Σκότος, σελ. 350.

- “Ο άνθρωπος είναι υπεύθυνος και για το χαρακτήρα του και για την τύχη του, είτε καλή παρουσιάζεται, είτε κακή παρουσιάζεται. Εδώ υπάρχει και υφίσταται ο Νόμος της Ελεύθερης Βούλησης. Με τη δική του απόφαση και θέληση και βούληση, έκαμε ανάλογες σκέψεις, λόγους και πράξεις, που τον ανέβασαν ψηλά και τον αποπνευμάτωσαν. Με τη δική του βούληση δόθηκε στις χαμηλές επιθυμίες του και έπεσε σε καταστάσεις, που λίγο τον απομακρύνουν από το ζώο”. Φως στο Σκότος, σελ. 387.

- “Όλα τα θαύματα στη Γη, γενήκανε από τους υπερευαίσθητους, αυτούς που παίρνουνε και άλλου τύπου γνώσεις - πληροφορίες και σχηματίζουν τις μουσικές συνθέσεις από τις Θείες Αρμονίες (Μπετόβεν) των χρωματοπαραστάσεων τις παρουσιάσεις από τον ανεξάντλητο πλούτο των φωτοχρωμάτων των εσωκόσμων (Μιχαήλ Άγγελος και Ελ Γκρέκο), από τις γλυπτικές απεικονίσεις Θείων προσώπων και άλλων παραστάσεων της αρμονίας και του κάλλους επιτεύξεις (Φειδίας) και τέλος δια του αιώνιου λόγου ειδήσεις και πληροφορίες της αποκαλυπτικής σοφίας (Πλάτων)”. Η άλλη όψη του Δόγματος του Έριχ Φον Νταίνικεν, σελ.18.

- “Με μια μονάχα φράση απλή και ταπεινή, ο ιερός Μυστικισμός κηρύττει την Εσωτερική αυτή ΑΡΧΗ, πάσης εσωφιλοσοφίας. Δεν υπήρξε αλλ’ ούτε και υπάρχει αυτό που λέγεται ΕΣΥ, καθώς και δεν υπάρχει αυτό το ψεύτικο ΕΓΩ.ΕΣΥ και το ΕΓΩ υπήρξαμε παντοτινά το ΕΝΑ. ΕΜΕΙΣ και ΕΣΕΙΣ, δεν πάψαμε μαζί με όλα τα μορφοποιημένα ή και τα αμορφοποίητα να είμαστε το ΜΟΝΟ ΕΝΑ. Υπάρξαμε και είμεθα από καταβολής τα ορατά και τα αόρατα, υποκειμενικά και αντικειμενικά, πέρα από τις πεπερασμένες σκέψεις μας το ΙΔΙΟ ΟΛΑ κι όλα μαζί αποτελούσαμε όπως και τώρα εδώ αποτελούμε το ΕΝΙΑΙΟ ΕΝΑ.Η λεγόμενη ΑΤΟΜΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, αποτελεί κατά τους Μύστες όλων των αιώνων, την περιβόητη στον κόσμο όλο, ΠΤΩΣΗ”. Η άλλη όψη του Δόγματος του Έριχ Φον Νταίνικεν, σελ. 69.

- “Ένα από αυτά είναι η ΣΦΙΓΓΑ της Αιγύπτου που με το σκαλιστό συμβολισμό της, μας δίδει το ζητούμενο θεώρημα, περί της αθανασίας της ψυχής και σχηματισμού των κόσμων. Το κτίσμα τούτο ήταν πανάρχαιο, προτού ακόμη εμφανισθούν οι αρχαιότατοι Αιγύπτιοι. Είναι μνημείο του προτελευταίου μας πολιτισμού των Ατλάντων, της πρώτης περιόδου κτίσμα, που στήθηκε γύρω στα 25.000 χρόνια, προτού ακόμη εμφανισθούν και βυθισθούν οι Άτλαντες, της Ηπείρου Ατλαντίδας, προτού ακόμη γίνει ο δεύτερος κατακλυσμός - καταποντισμός με τον οποίο εξαφανίστηκε η θρυλική υπερνήσος Ποσειδωνία, η τελευταία πνοή και ύπαρξη των Ατλάντων”. Η άλλη όψη του Δόγματος του Έριχ Φον Νταίνικεν, σελ. 99.

- “Μήπως λοιπόν την ίδια ώρα που ζούμε σα ΓΗΙΝΟΙ, την ίδια ώρα στα εξωσύμπαντα ζούμε σαν ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ και ταυτόχρονα υπάρχουμε σαν ΥΠΕΡΓΗΙΝΟΙ;Μήπως λοιπόν υπάρχουμε σαν ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΙ;Κατά την γνώμη μου, κάπως έτσι πρέπει περίπου να είμαστε.Από την αρχαιότατη αποκάλυψη, πολλά γι’ αυτό γνωρίζουμε.Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος, ο Όσιρις, η Ίσιδα, ο Ώρος, τον Ινδικό Τρισυπόστατο, Βράχμα = Δημιουργός, Βισνού = Συντηρητής, Σίβας = Καταλυτής, καθώς και το Χριστιανικό αποκορύφωμα. Δηλαδή Πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα.Ίσως το σώμα να είναι στη Γη. Η ίδια μας η ψυχή για τα ατέλειωτα συστήματα του μορφοποιημένου κόσμου και το Άγιο και Ιερό μας Πνεύμα, για τις κρυμμένες από τον κόσμο Εσωδιαστάσεις.Είμεθα λοιπόν: ΓΗΙΝΟΙ, ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ, ΥΠΕΡΓΗΙΝΟΙ”. Η άλλη όψη του Δόγματος του Έριχ Φον Νταίνικεν, σελ. 260.

- “Φαίνεται ότι, τα Τάγματα των Σεραφείμ, σ’ αυτά τα αγγελικά πεφωτισμένα τάγματα που επί κεφαλής ευρίσκεται ο Μιχαήλ ο Ταξιάρχης, κατέχουν αυτή την Επιστήμη, μοναδικά λέγω κατέχουνε αυτή την επιστήμη, της χρησιμοποίησης της Δύναμης αυτής, για τον ατομικο-υλοποίησή τους στα κατώτερα του Εσωβάθους Σύμπαντα και πάνω εδώ στην τρισδιάστατή μας ύπαρξη”. Η άλλη όψη του Δόγματος του Έριχ Φον Νταίνικεν, σελ. 346.

- “Η συμπληρωματική αυτή συγγραφή για το μεγάλο έργο του Οσίου Παταπίου, ήταν και απαραίτητη και επιβεβλημένη σε μένα τον βιογράφο του. Αφού επί δέκα έξι χρόνια συνέχεια βρισκόμουνα κοντά του και προσπαθούσα να συντονισθώ μαζί του πιάνοντας τις μεγάλες σκέψεις του, που άφησε στην ανθρωπότητα για την ανάγκη της τελειοποίησής της.Όλα αυτά βασίστηκαν πάνω στη διορατικότητά μου και ανασύρθηκαν από τα αιθερικά αρχεία, που κάποτε καταγράφηκαν, όταν στο φυσικό μας κόσμο, βιούσε η σεπτή αυτή μορφή του Οσίου Παταπίου. Απ’ το αιώνιο αυτό αιθερικό αρχείο, πήρα τις λεπτομέρειες αυτές των έργων του Οσίου, που σας τις παραθέτω με την εξωστρεφική διάλεκτο, όπως τα εμπνεύστηκα”. Πατάπιος ο Ταπεινός εξ Αιγύπτου Φιλόσοφος και Όσιος, σελ. 14-15.

- “Ο Όσιος Πατάπιος ήταν ένας Θρησκεύομενος μύστης. Μη σας φανεί αυτό περίεργο. Υπάρχουν μύστες ή αλλιώς φτασμένοι και φωτισμένοι άνθρωποι, που σαν σκοπό τους έχουν, να βοηθούν κάποια Θρησκεία. Η οποιαδήποτε Θρησκεία, σαν αντικειμενικό σκοπό της έχει να παρέχει στην ψυχή ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΡΟΦΗ, να βοηθεί τον άνθρωπο και ιδιαίτερα τον ανθρωπονού να στρέφεται προς την πνευματοψυχή και να τον εκπαιδεύει στο πρόβλημα του φαινομένου του θανάτου”. Πατάπιος ο Ταπεινός εξ Αιγύπτου Φιλόσοφος και Όσιος, σελ. 139.

- “Αυτή τη γνώση της νίκης του ανθρώπου πάνω στα φυσικά στοιχεία την έλεγαν ΜΑΓΕΙΑ και τους εργάτες της ΜΑΓΟΥΣ. Η Μαγεία ή η Επιστήμη των σοφών - μάγων, αποτελούσε στον καιρό της την υπερεπιστήμη του ανθρώπου πάνω στη Γη. Χιλιάδες χρόνια ολόκληρη η Ανατολή, από την Ελλάδα με τα νησιά της ως την Ινδία και την Αίγυπτο, είχε την ευτυχία να διακονείται από την αληθινή Μαγεία.Προκατακλυσμιαίοι και μετακατακλυσμιαίοι πολιτισμοί, όπως οι Δραβίδες - Ενδοχωρήτες, οι Ατλαντίνοι, οι Λεμούριοι, οι Ανταρκταίοι και άλλοι αφανέρωτοι πολιτισμοί, χρησιμοποίησαν και επωφελήθηκαν από τη Μαγεία, την υπερεπιστήμη του καιρού τους”. Λευκή Μαγεία, σελ. 9.

- “Λευκή Μαγεία είναι η αφύπνιση και η χρησιμοποίηση όλων των ηθικών δυνάμεων του ανθρώπου και η καταπολέμηση των κακών ενστίκτων και όλων των μαύρων σκέψεων και πράξεων του ίδιου του εαυτού του και των συνανθρώπων μας. Λευκή Μαγεία είναι η σπορά αγαθών και άγιων ιδεών για να γίνει σε λίγη ώρα η συγκομιδή υπέρλαμπρων αποτελεσμάτων, που έγιναν και ήλθαν από την αρχική σπορά της Λευκής Μαγείας”. Βιβλίο Λευκή Μαγεία σελίδα 13.

- “Γιατί ο κάθε εσωνόμος, είναι ακτινοβολία του Θεού, είναι ΚΡΑΔΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ, είναι η ΠΑΛΟΥΣΑ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ, είναι ο ΘΕΙΟΣ ΝΟΥΣ ΤΟΥ, που εκπέμπει την απόλυτη Τελειότητα με συνοδεία την ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ”. Αποκρυφολογία, Α΄ Τόμος σελ. 24.

- “Το πρώτο Κάρμα η πρώτη υποχρέωση έχει ήδη πραγματοποιηθεί. Πώς πληρώνεται στο Νόμο η πτωτική αυτή Καρμική υποχρέωση; Πληρώνεται με το θάνατο και την απόδοση στην ύλη - φύση, όλων των παραληφθέντων από την πνευματοψυχή στοιχείων, για την κατασκευή του φυσικοσώματός της. Να πως λειτουργεί, ο Πανσυμπαντικός Νόμος του Κάρμα”. Κάρμα, ο Νόμος της Ανταποδοτικής Δικαιοσύνης, σελ. 38.

- “Μόνον τα ευλογημένα όντα που διακατέχονται από Ουσία, Μανάς, όπως την ονομάζουμε στον Εσωτερισμό, υπόκεινται στο Κάρμα. Αυτό γιατί μόνο με το κάρμα αποκτιέται η απολύτρωση και η απελευθέρωση από τους κόσμους της μορφής κάθε πνευματοψυχής.Για τούτο τρεις σπόροι συνοδεύουν την πνευματοψυχή στους κόσμους της μορφής:
Α) Ο σπόρος της Μετενσάρκωσης.Β) Ο σπόρος της Ελεύθερης Βούλησης.Γ) Ο σπόρος της Ανταποδοτικής Δικαιοσύνης του Κάρμα...
Βιβλίο Κάρμα σελίδα 43.

- “Το Κάρμα δεν περιορίζεται μονάχα ανάμεσα στην ανθρωπότητα. Βρίσκεται μέσα σε όλη την Πανδημιουργία και αποτελεί τη συνεκτική και την ελέγχουσα δύναμη που εποπτεύει όλες τις κατά τάξη δονήσεις, με τους αντικειμενικούς σκοπούς τους”. Κάρμα, σελ. 53-54.

- “Από ότι οι εμπειρίες μου μου επιτρέπουν να γνωρίζω συμβαίνουν και τα δυο. Τόσο ο Νόμος της Ανταποδοτικής Δικαιοσύνης, όσο και η αντίδραση της ύλης, συναγωνίζονται και φυσικά ανταγωνίζονται. Ο Νόμος, έχει παντοτινό του όργανο την ψυχή του ανθρώπου. Η ύλη, έχει σαν πιστό όργανό της, το Νου του ανθρώπου. Νους και ψυχή. Ύλη και Πνεύμα. Όλα ανάμεσα στους δυο πόλους, λαβαίνουν χώρα και σχηματίζεται το Κάρμα”. Κάρμα, σελ. 95.

- “Το Κάρμα σαν έρχεται σαν φίλος είναι εχθρός σου και σαν σε πλησιάζει σαν εχθρός σου, είναι ο φίλος σου. Αυτή η παραδοξολογία για τη λογική του ανθρώπου, είναι η πλήρης και αληθινή εικόνα του Κάρμα. Πρόκειται για την αντίρροπο δύναμη που έχει μέσα του ο άνθρωπος. Όταν αυτή αυξάνεται, μειώνεται η πνευματικότητά του - καλοσύνη του. Όταν αυτή, η αντίρροπος δύναμη, μειώνεται τότε η πνευματικότητα αυξάνεται”. Κάρμα, σελ. 134.

- “Τι είναι λοιπόν το Κάρμα; Είναι η ίδια η ταυτότητα του ανθρώπου. Είναι το συναποτελούμενο Είναι του. Είναι το σύνολο των πάντων, που σχημάτισαν τον τωρινό του χαρακτήρα. Ο χαρακτήρας έγινε με το σύνολο των πράξεων, σκέψεων, λόγων, με τα άπειρα σε αριθμούς συμπεράσματά του, από τις εμπειρίες που συνέλεξε και που αποτελούν κάθε στιγμή τον χαρακτήρα του ανθρώπου.Αυτός ο χαρακτήρας του ανθρώπου, αλλάζει συνεχώς, είτε προς το καλύτερο, είτε προς το χειρότερο, ανάλογα με τη στροφή του συνανθρώπου, προς το καλό ή το κακό. Έτσι παρουσιάζεται το ατομικό Κάρμα, σ’ όλη τη δραστηριότητά του αντικατοπτριζόμενο στην καθημερινή συμπεριφορά κάθε ανθρώπου”. Κάρμα, σελ. 163.

- “Σκοπός του Κάρμα είναι, να διδαχθεί η πνευματοψυχή το αποτέλεσμα των αντιθέσεων, πράγμα που θα έχει σα συνέπεια, να γνωρίσει των κραδασμών (δονήσεων) τα αποτελέσματα, μέσα στην ύλη. Ακόμα θα γίνει το πελέκημα της ύλης και θα ακουσθεί το πλάνεμα από την πνευματοψυχή, για να παράξει στην αντίδρασή της, τις υπάρχουσες κρυμμένες μέσα της Αιώνιες Γνώσεις που εφαρμοζόμενες στη φυσική ζωή, θα κάμουν το θνητό αθάνατο και τον άσοφο σοφό”. Κάρμα, σελ. 138.

- “Πώς είναι λοιπό δυνατόν να το αποφύγουμε; Για τούτο, πρέπει ο άνθρωπος, να δραστηριοποιείται, δίχως να ‘χει σαν σκοπό του, το αποτέλεσμα του μόχθου του. Ό,τι και να κάνει να το κάνει για τη χάρη του Πατέρα Του, του εν τοις Ουρανοίς και όχι για χάρη των ατομικών συμφερόντων του και της δικής του άστοχης και μάταιης ικανοποίησης”... Κάρμα, σελ. 218.

- “Η εκπαίδευση θα γίνει από 7 Ρίζες Φυλές. Από 7 υποφυλές. Από 7 έθνη. Από 7 κράτη. Από 7 ομαδικά συγκροτήματα. Από συμπλέγματα υποφυλών και από 7 επανασυνδέσεις, ύστερα από την εξαφάνιση της κύριας ρίζας φυλής. Είναι 7Χ7=49 σκαλοπάτια που θα πρέπει να περάσει κάθε πνευματοψυχή, από τους Πεπτωκότες αγγέλους. Κάθε φυλή υποχρεούται να σχηματίσει 49 διαφορετικά αλλά αλληλοσυμπληρούμενα τεράστια εκπαιδευτικά Κέντρα, από τα οποία υποχρεωτικά θα περάσουν οι πνευματοψυχές της κύριας ρίζας φυλής, για να πάρουν την αναγκαία εκπαίδευση και να απελευθερωθούν.Οι πιθανότητες είναι πολλές, να περάσει ένας άνθρωπος από μια ρίζα φυλή, σαν ένας διδάσκαλος. Ας δούμε τώρα τα φυλετικά εκπαιδευτήρια. 1η φυλή 49. 2η φυλή 49. 3η φυλή 49. 4η φυλή 49. 5η φυλή 49. 6η φυλή 49. 7η και τελευταία φυλή 49. Έχουμε 7Χ49=343 γήινα σχολεία, θα σχηματίσουν οι επτά ρίζες φυλές στον κόσμο της κατώτερης μορφής”. Κάρμα, σελ. 224.

- “Υπολογίζουμε πως κάθε φυλή, χρειάζεται 50000 έως 60000 χρόνια για να μεταδώσει την αλήθεια, να αποβάλει την ύλη ο συνάνθρωπος και να επανέλθει στην προηγούμενη κατάστασή του, ως καθαρός Θείος άγγελος, τέλειος ΝΤΕΒΑΣ, απαλλαγμένος και από το τελευταίο ψεγάδι της ανασταλτικής ύλης. Έχουμε 7 ρίζες φυλές από 50000 χρόνια κάθε μια, γήινα μας κάνουν 7Χ50000=350000 χρόνια έως μισό εκατομμύριο χρόνια. Επειδή υπάρχει πάντα καθυστέρηση εφαρμογής των προγραμμάτων του Θείου Σχεδίου, λόγω της περίπτωσης της ύλης, χρειάζονται τελικά ένα εκατομμύριο χρόνια (1.000.000) για να δουλέψουν αποδοτικά οι ρίζες κύριες φυλές.Τώρα σας πληροφορώ, πως έχουν περάσει 1.000.000 (ένα εκατομμύριο χρόνια) από τότε που το ζώον άνθρωπος, ένιωσε την πρώτη φώτισή του, την αυτογνωσία του, την νοητική αντίδρασή του και κατάλαβε πως διαφέρει των άλλων ζώων, αφού κινήθηκε ο Νους του. Μπήκε μέσα του η πνευματοψυχή του Πεπτωκότα αγγέλου και δούλεψε ΕΥΘΥΣ ΑΜΕΣΩΣ η νοητική και διανοητική λειτουργία του.Όμως, μόλις μπήκαμε στην πέμτπη (5η) ρίζα φυλή και μένουν ακόμα 2 κύριες ρίζες φυλές, πράγμα που σημαίνει κατά τους μετριότερους υπολογισμούς, πως θα πολλαπλασιασθούν κατά πολύ, κατά παρασάγκας τα χρονικά όρια, για να διδάξουν τις πνευματοψυχές ο δάσκαλοι και να απελευθερωθούν και πάλι οι πεπτωκότες άγγελοι, που μοιάζουν σαν τις μέλισσες που έπεσαν μέσα στο δικό τους παχύρευστο μέλι, κόλλησαν τα φτερά τους, γέμισαν τα στομάχια τους και δεν μπορούν να βγουν ξανά έξω από το δικό τους προϊόν, αυτό που οι ίδιες έκαναν για να θρέψουν κάποιους άλλους. Έτσι και οι πνευματοψυχές μας, προσκολλήθηκαν θανάσιμα στην ύλη και τώρα δύσκολα μα πολύ δύσκολα αποκολλούνται”. Κάρμα, σελ. 224-225.

- “Καθυστερεί το θείο Σχέδιο και καθυστερεί η υψωτική εξέλιξη των πνευματοψυχών. Αυτό σημαίνει εκπλήρωση του Κάρμα από τις πνευματοψυχές, που αδιάκοπα σχηματίζουν νέο Κάρμα. Αυτή η συμπεριφορά τους, γίνεται για δυο αιτίες. Αρνιούνται να πονέσουν, να πληρώσουν, να αποδώσουν, να ξανασυνενώσουν τα διαχωρισθέντα και να εναρμονίσουν αυτά που από την Ελεύθερη Βούλησή τους αποσυνέθεσαν.Δεύτερη αιτία από την πρώτη την αποφυγή του πόνου, είναι η ψευδαίσθησή πως στον κόσμο της μορφής δραστηριοποιούνται περισσότερο και εφαρμόζουν με ιδιαίτερη άνεση την ελεύθερη βούλησή τους. Αυτό όμως δεν είναι αλήθεια. Ίσα ίσα, το ελεύθερο της βούλησής μας εδώ, περιορίζεται από τις τρισδιαστατικές συνθήκες, αφού καμιά δραστηριότητα δεν μπορεί να διαφύγει από τον τόπο και το χρόνο και την αιτιότητα. Πρόκειται μάλλον για απομάκρυνση των πνευματοψυχών από την ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΤΟΥΣ και τη διοίκησή τους από τον ανθρωπονού που είναι τέλειο όργανο της Μάνας φύσης - ύλης”. Κάρμα, σελ. 225-226.

- “Μέσα του κάθε άνθρωπος φέρνει το Κάρμα του. Αυτό τον κατευθύνει κι αυτό τον οδηγεί σε κάθε βήμα της ζωής του. Μπορεί ο άνθρωπος, αν ξέρει βέβαια, να δέχεται με ανάλογη αντίδραση, ό,τι στο κάθε βήμα του συμβαίνει. Ούτε χαρά στα ευχάριστα, ούτε λύπη στα δυσάρεστα. Παντού μέτρο. Παντού η επιφύλαξη, παντού η καταμέτρηση, πόσο Κάρμα βγάζει από τα δυσάρεστα και πιθανόν πόσο Κάρμα βγάζει από τα ευχάριστα”. Κάρμα, σελ. 303.

- “Τώρα οι σκέψεις για το Κάρμα, με οδηγούν στην αυτοκτονία, που δέρνει την ανθρωπότητα από καταβολής ύπαρξής της. Το μεγαλύτερο αμάρτημα, η πιο μεγάλη Καρμική αντίδραση, είναι η αυτοχειρία, η τεχνική και αφύσικη αποχώρηση από την ζωή, κάθε έμβιας μορφής.Αφήνει ο αυτοκτονών, με ανανδρία και ηττοπάθεια, πίσω το έργο της ανταποδοτικής δικαιοσύνης”. Κάρμα, σελ. 333.

- “Κάνουν το ίδιο λάθος των Πεπτωκότων, οι αυτόχειρες. Εγκαταλείπουν την απόδοση των οφειλομένων και σταματούν τη δική τους εξέλιξη και απελευθέρωση”. Κάρμα, σελ. 337.

- “Μια άλλη σκέψη που κατατυραννά τον εσωτερικό ερευνητή είναι η εξής: Επιτρέπεται στον άνθρωπο να διερευνεί τα του Θεού; Τις βουλές και τα έργα Του; Είναι αυτό ένα Κάρμα για την πνευματοψυχή, να προσπαθεί να εμβαθύνει μέσα στα Σχέδια του Πατέρα της; Θα προσπαθήσω από την οπτική γωνία του αναλυόμενου θέματος, του Κάρμα, να απαντήσω. Πιστεύω απόλυτα, πως ο άνθρωπος μπορεί και πρέπει να διερευνεί τα του Θεού. Αυτό γιατί, διερευνώντας τα του Θεού, αντιλαμβάνεται την Τελειότητά Του και παραδειγματιζόμενος απ’ αυτή, εισέρχεται στο μονοπάτι της αιώνιας χαράς και θείας αποκάλυψης, μαθαίνοντας την αναζητούμενη αλήθεια. Είναι η πιο γλυκιά μας ώρα, να μάθουμε τις βουλές του Υψίστου. Αφού μέσα σ’ αυτές εμπεριέχεται όλη η Αλήθεια, που σαν σκοπό της έχει την αγαπητή της τελειότητα. Ναι. Μπορούμε να σπουδάζουμε τις βουλές του Υψίστου και Πατέρα. Δεν είναι Κάρμα αυτό, να προσπαθεί η πνευματοψυχή μας να εμβαθύνει μέσα στα υπεριώδη πνευματικά δονήματά Του, για να αντιληφθεί η ψυχή μας, ελάχιστα από τα άγια Σχέδιά Του.Για τούτο ερευνάτε τις γραφές. Ναι φίλε μου αναγνώστη. Μην αφήνεις την καθημερινή σου ευκαιρία, να αφήσεις αμελέτητες τις γραφές του Υψίστου”. Κάρμα, σελ. 337.

- “Αλλά το παρόν θέμα, το Κάρμα, είναι τόσο πολύ μεγάλο, που όλα τα βιβλία του κόσμου, δεν χωρούν να το γράψουν. Αυτό δε γιατί, κάθε άνθρωπος, έχει τη δική του ιδιότυπη περίπτωση του ατομικού του Κάρμα και κάθε οικογένεια, φυλή και λαός, έχει σε κάθε φάση της ιστορίας του, το ιδιαίτερό του Κάρμα”. Κάρμα, σελ. 343.

- “Τότε όταν ο Νους αντιφεγγίσει της ψυχής το όραμα, μέσα του νιώθει να εισπλέουν οι αναμνήσεις των προβιοτών του. Κατάπληκτος τότε ζει άπειρες βιώσεις του, πότε σαν άσημος και πότε σαν επίσημος, πότε σαν οικογενειάρχης και πότε σαν εργένης, πότε σαν πλούσιος και πότε σαν φτωχός, πότε σαν ήσυχος ανθρωπάκος και πότε σαν αχόρταγος πολεμιστής, πότε ευτυχισμένος και πότε σαν δυστυχισμένος κ.τλ. Η αντανάκλαση αυτή των προβιοτών του, συνοδεύεται με πάμπολλες όσες εμπειρίες, που αυτόματα συνειδητοποιεί ο οραματιζόμενος, μη διακοπτόμενος από τίποτα, που μπορούν να συμβαίνουν γύρω του (σεισμοί, βροντές, εκρήξεις, διαδηλώσεις, πολεμικές συγκρούσεις και πάσης φύσης αναστατώσεις). Πρόκειται για την κατάσταση της έκστασης, όπου ο Νους, βρίσκεται πια συνδεδεμένος με την ψυχή του, λησμονώντας τις αισθήσεις και τα φαινόμενα ή γεγονότα που λαβαίνουν χώρα ολόγυρά του. Ζει τις αιώνιες υπάρξεις του που του σχημάτισαν την τωρινή προσωπικότητα, καλή ή κακή, άγια ή σατανική”. Μετενσάρκωση, σελ. 22-23.

- “Την ώρα του εξόδου του βρέφους από τη μήτρα, την ώρα εκείνη μπαίνει, από το κεφαλάκι του, μέσα του η πνευματοψυχή, περικαλυμμένη τώρα από τα αιθερικά της σκάφανδρα.Η σάρκωση ή η μετενσάρκωση ακολουθεί πιστά αυτόν τον δρόμο. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις. Σε μερικές περιπτώσεις, εισέρχεται η πνευματοψυχή σε φυσικό φορέα διάφορων ηλικιών και εγκαθίσταται μέσα στο σώμα, είτε με πρόσκληση της κατόχου το σώμα πνευματοψυχής, είτε βίαια και εξαναγκαστικά. Ακόμα αυτοϋλοποιούνται οι πνευματοψυχές και παρουσιάζονται σαν άνθρωποι με γνωστές φυσιογνωμίες ή σαν άγνωστοι. Αυτές οι ψυχές έχουν αποστολές να εκτελέσουν και σαν αυτό γίνει, αποϋλοποιούνται και φεύγουν ξανά προς τους κόσμους, απ’ τους οποίους προήλθαν”. Μετενσάρκωση, σελ. 28.

- “Σαν λέμε εφτάψυχο τον άνθρωπο, δεν είναι και πολύ λάθος, αφού είναι οκτασώματος. Η ψυχή περιβάλλεται από τόσα σώματα - θώρακες και καθ’ ένα απ’ αυτά τα σώματα έχει το δικό του Νου και τις δικές του αισθήσεις, που αρχίζουν από πάρα πολλές και καταλήγουν στον αριθμό πέντε στο φυσικό κορμί μας. Όλοι αυτοί οι Νόες, εργάζονται υπό την καθοδήγηση και την παρακολούθηση της ψυχής, που είναι ο εντολοδόχος της ουσίας - πνεύματος”. Μετενσάρκωση, σελ. 31.

- “Η σάρκωση κάθε πνευματοτρίμματος ή πνευματοψυχής γίνεται με προμελετημένο σχέδιο από την κριτική επιτροπή του Κάρμα. Η πνευματοψυχή, από τη 12η διάσταση και κάτω, συνοδεύεται με ένα σχέδιο και με ένα επεξηγηματικό σημείωμα, πώς θα σχηματισθεί το σώμα, ο εξωτερικός φορέας, το φυσικό περίβλημα. Με βάση αυτό το σχέδιο, το αιθερικό, κατασκευάζεται το αιθερικό ομοίωμα - σώμα, το δικτυωτό πρόπλασμα, το σώμα της φωτιάς, από το οποίο θα παραχθεί και θα υφανθεί το φυσικό σώμα, αυτό που έχουμε και αυτό που ξέρουμε”. Μετενσάρκωση, σελ. 32.

- “Ενώ η σάρκωση γίνεται για μια φορά και συγκεκριμένα την πρώτη φορά, η μετενσάρκωση λαβαίνει χώρα σαν επαναληπτέα σάρκωση ή μετενσάρκωση ή ανασάρκωση ή αναγέννηση ή και μετεμψύχωση, όπως την ονομάζουν μερικοί, που δεν γνωρίζουν τη σημασία της Πυθαγόρειας αυτής λέξης”. Μετενσάρκωση, σελ. 43.

- “Ποιος ο σκοπός της μετενσάρκωσης; Το απόλυτο κλείσιμο της πνευματοψυχής στην ύλη, για να την μελετήσει, να τη ζήσει, να την αντιληφθεί, να την βιώσει, απόλυτα να ταυτισθεί μαζί της. Ύστερα από την απόλυτη τούτη γνωριμία, θα ακουσθεί ο θρίαμβος του ξυπνήματος, της ανάστασης της πνευματοψυχής, η απέχθειά της προς την ύλη και η τρανή απόφασή της, να απελευθερωθεί δια παντός, από τα βαριά δεσμά της ύλης, από την φρικαλεότητα, εγειρόμενη από του τάφου. Μετενσάρκωση, σελ. 52-53.

- “Εκείνο που καθαρά φαίνεται πως μετενσαρκώνεται και αναγεννιέται, αυτό επανέρχεται και αυτό επαναμπαίνει μέσα στο σώμα του μωρού παιδιού, που βγαίνει από τη μήτρα της μητέρας του”. Μετενσάρκωση, σελ. 83.

- “Επαναλαμβάνω, για την ομαλή εκδήλωση και τη σωστή συμπεριφορά στις εκδηλώσεις των ψυχών, έχουμε καθήκον και υποχρέωση, να διατηρούμε σε ελευθερία κάθε πνευματοψυχή, που σημαίνει, πως κάθε μέλος μιας οικογένειας, έχει τις ίδιες προϋποθέσεις της δυνατής ελευθερίας, που χρησιμοποιώντας τες, θα πάρει αυτό που της χρειάζεται”. Μετενσάρκωση, σελ. 98.

- “Αν κρινόταν για μια μονάχα σάρκωση η πνευματοψυχή, ασφαλώς θα ήταν άδικη η κρίση, γιατί σε μια μονάχα σάρκωση, δεν ήταν δυνατόν να πάρει όλα τα αντιθετικά μυστήρια του κόσμου μας, να δοκιμάσει τις απαιτήσεις του πόθου και να γυρίσει πάλι στην αρχική αγνότητά της. Θα κρεμούσαν την πνευματοψυχή άδικα. Θα έσπρωχναν στα τάρταρα τον Πεπτωκότα άγγελο, που ξένος παντελώς από τα μυστήρια του τόπου, θα έπεφτε στις άπειρες παγίδες του, για να υπερμαυρισθεί, να κατασπηλωθεί, να καταμαυρισθεί. Για τούτο, δόθηκαν οι μετενσαρκώσεις και οι άπειρες ευκαιρίες, για να επαναφέρει η ψυχή στην προτέρα θέση τους τα ανωμαλοποιηθέντα, από την ίδια, που σαν μεθυσμένη που ήταν κάποτε από την ύλη και παραπαίουσα, έφερε σε ανωμαλία”. Μετενσάρκωση, σελ. 102.

- “Σχεδόν όλοι οι ηγέτες της ανθρωπότητας, προέρχονται από τους ΕΞ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΨΥΧΩΝ, γιατί γνωρίζουν την απόλυτη συμμόρφωσή τους προς τους Θείους Νόμους και γιατί έχουν εκπαιδευτεί σε μια απίστευτη υπομονή και ανοχή που μόνο αυτοί βίωσαν και πέρασαν”. Μετενσάρκωση, σελ. 115-116.

- “Εδώ έχει το λόγο η Μεταφυσική, με την αμίμητη εσωφιλοσοφία της. Η διαφώτιση του συνανθρώπου πάνω στην Εσωτερική Αλήθεια, είναι απαραίτητη και αναγκαία. Εάν αυτό επιτευχθεί, τότε αρχίζει μια διαφορετική συμπεριφορά του φαινομενικού ανθρώπου, που στρέφεται σιγά σιγά, να βρει τον συζητούμενο έσω εαυτό του, που έχει μέσα του (ο εσωτερικός του) τη δόξα της αιωνιότητας. Από την στιγμή αυτή, ο γιος του ανθρώπου, γίνεται πάραυτα Γιος του Θεού και τα προσκομιζόμενα ερεθίσματα των αισθήσεών του, απλώς διαπιστώνουν τη συνθετική αδυναμία της φύσης - ύλης, να δώσει κάτι καλύτερο, ανώτερο και τελειότερο, όπως η νέα ψυχική κατάσταση του διαφωτισμένου, περιμένει”. Μετενσάρκωση, σελ. 127.

- “Σαν φτάνουν οι ψυχές αυτές οι απολυτρωμένες από τον κόσμο μας στο τελευταίο σκαλί της κατώτερης νοητικής περιοχής και είναι έτοιμες να μπουν στο πέμπτο σκαλί του Νοητικού κόσμου ή στο πρώτο του ανώτερου Νοητικού (τέσσερα σκαλιά έχει ο κατώτερος Νοητικός και τρία σκαλοπάτια έχει ο ανώτερος Νοητικός κόσμος), ακούγεται για όλες τις πετυχημένες - απολυτρωμένες πνευματοψυχές, το αιώνιο ερώτημα του Παναγαπημένου Πατέρα μας.Η φωνή του Πατέρα λέγει: “Θέλεις να γυρίσεις πίσω γιε μου, για να διδάξεις τα νεότερα παιδιά μου; Αν θέλεις να γυρίσεις, θα αναλάβεις να διδάσκεις και να διαφωτίζεις τα αδέλφια σου, πως πρέπει να προετοιμάζονται για να απολυτρωθούν, όπως απολυτρώθηκες εσύ και τώρα είσαι αθάνατος”.Η νέα πνευματοψυχή σκέπτεται για λίγο. Η παράκληση του Πατέρα είναι πολύ θερμή. Το ελεύθερο της βούλησής του θ’ αποφασίσει. Οι πιο πολλοί ζητούν να συνεχίσουν την άνοδο ως το γνόφο του Πατέρα. Μερικοί, ζητούν να επιστρέψουν στον κόσμο μας, ανέγγιχτοι πια από Κάρμα, σαν μετενσαρκωμένοι Κύριοι, σαν απεσταλμένοι, σαν Διδάσκαλοι της Αιώνιας Σοφίας”. Μετενσάρκωση, σελ. 143.

- “Η μεταθανάτια Ζωή έχει γραφεί πια μέσα στην ψυχή μου και όχι στο φυσικό εγκέφαλό μου. Το χέρι μου παίρνει το μολύβι με τη συγκατάθεση και την υπόδειξη της ψυχής μου, να σας γράψει το πιστεύω της και την αλήθεια για τη ζωή και για το θάνατο.Θάνατος δεν υπάρχει. Μόνον οι μορφικές παρουσιάσεις μεταβάλλονται και ξαναπαρουσιάζονται καινούργιες πάλι από την ενδυναμώτρια ουσία, που είναι πάντα μέσα σε κάθε μορφική εκδήλωση, έλλογη ή άλογη, σε ζώσα ή νεκρή ύλη, όπως η εξωτερική επιστήμη την αποκαλεί”. Μεταθανάτια Ζωή, σελ. 9 και 10.

- “Κανένας άλλος δεν μπορεί και ούτε ξέρει να γυρίσει ή να χειριστεί τη βαλβίδα που επιτρέπει να μπαίνει μέσα στο αιθερικό μας σώμα η ουσία της ζωής. Έτσι μόλις το βρέφος βγει από τη μήτρα, παραλαμβάνεται ή πέφτει μέσα στο αιθερικό δικτυωτό που το περιμένει. Αμέσως και αυτόματα η ψυχή του βρέφους ανοίγει τη στρόφιγγα αυτή και θα την κλείσει στην τελευταία στιγμή του καθορισμένου θανάτου του φυσικού σώματος του ανθρώπου”. Μεταθανάτια Ζωή, σελ. 36.

- “Η μετάνοια της προηγούμενης πορείας της συμπεριφοράς του ανθρώπου δημιουργεί την έναρξη και όχι το τέλος, όπως πολλοί πιστεύουν, της πλάσης νέου κελύφους αστρικού”. Μεταθανάτια Ζωή, σελ. 53.

- “Οποιος περάσει τις πρώτες τέσσερις περιοχές και μπει στην Πέμπτη που ανήκει στο ανώτερο νοητικό γίνεται παντελώς αθάνατος και δεν υπάγεται σε νέα υποχρεωτική σάρκωση”. Μεταθανάτια Ζωή, σελ. 56.

- “Ο κοινός όμως άνθρωπος για να ανεβάσει τη συνείδησή του πάνω από το φυσικοαιθερικό του σώμα, στο αστρικό, πρέπει να το κατασκευάσει πρώτα. Αρχίζει με τις γνωστές επιθυμίες του φαγητού και της παραμονής στη φυσικοαιθερική κατάσταση, οπότε σχηματίζει τα αρχικά πρωτόγονα αστρικοθυμικά σκαλοπάτια ή περιοχές θυμικές και μέχρις εκεί που έπλασε ανεβάζει τη συνείδησή του. Ξυπνά ως εκεί την ίδια του ψυχή”. Μεταθανάτια Ζωή, σελ. 73.

- “Η επικοινωνία του μέσα πνεύματός μας γίνεται έστω και αν η ψυχή μας βρίσκεται ακόμα στα αιθερικοαστρικά και θυμοαστρικά συστήματα αυτών των κατώτερων και πυκνότερων κόσμων.Να γιατί το “γνώθι σαυτόν” έχει τεράστια σημασία και όποιος το κατορθώσει γίνεται άρχοντας της σοφίας. Μυστικισμός και Διαλογισμός, φιλοσοφία και οραματισμός, αυτό επιδιώκουν από τη ζωή αυτή. Συνάντηση με το βρισκόμενο μέσα στο είναι μας άγιο και τρισάγιο ΠΝΕΥΜΑ”. Μεταθανάτια Ζωή, σελ. 86.

- “Ομως θα έλθει μια μυστική στιγμή, μια στιγμή που φανερά δε λέγεται. Μια στιγμή που θα απορροφηθούν τα Σύμπαντα, οι Κόσμοι και τα δημιουργήματα. Σε εκείνη τη θεία και ιερή στιγμή της ξανασυρρίκνωσης και της ξανασυγκέντρωσης των κόσμων και των όντων στην αγκάλη του Πατέρα θα ακουστεί η συγκλονιστική φωνή Του να μας ζητά να Του φανερώσουμε τα έργα και τις μέρες μας, στους έξω και στους μέσα κόσμους.Τότε με σκίρτημα συγκλονισμού το πνεύμα, που θα κρατά βαθιά του το κοσμικό και το αιώνιο αρχείο θα μεταφέρει και θα αδειάσει μέσα στο είναι του Πατέρα, όλη την εμπειρία που συγκέντρωσε με διάμεσο την ψυχή και τα διαφοροσώματα από τις αναρίθμητες σαρκώσεις στα σύμπαντα και στις διαστάσεις όλες”. Μεταθανάτια Ζωή, σελ. 101.

- “Η γνώση συμβολίζεται με φίδι. Το δάγκωμα του φιδιού πονά και ο πόνος εκείνος κάνει την ψυχή να αισθανθεί πώς λειτουργεί η λήψη εμπειρίας. Από το δάγκωμα του φιδιού στο σώμα του ανθρώπου...Να πως ο Βούδας χαρακτήρισε τον πόνο και τον πόθο. Κάθε πόθος είναι και ένας πόνος. Όπου πόθος εκεί και πόνος. Η λύτρωση προέρχεται, όταν υπάρχουν πόνοι χωρίς να βγουν από κανένα πόθο”. Μεταθανάτια Ζωή, σελ. 113.

- “Ό,τι μα ό,τι είμαστε και όπως ο καθένας μας ζει στην καθημερινή ζωή του, δεν είναι τίποτα άλλο παρά η καρμική φορεσιά του. Ακόμα αυτός ο θάνατος για το κάρμα μας παίζει σπουδαίο ρόλο. Μόλις η ψυχή αποχωριστεί από το φυσικό φορέα, θα κάνει εκεί που βρίσκεται βίωμά της το καρμικό περιεχόμενό της και με αυτό αυτόματα θα παραχτεί ένα καινούργιο σώμα (φυσικό) που θα είναι προϊόν της καρμικής εξέλιξής του”. Μεταθανάτια Ζωή, σελ. 114.

- “Όταν η ψυχή είναι έτοιμη για την κάθοδό της, συνοδεύεται με ένα αιθερικό πρόγραμμα, πώς θα περάσει τη ζωή μέσα στο φυσικό μας κόσμο. Σ’ αυτό το πρόγραμμα είναι καθορισμένα με απίστευτη λεπτομέρεια, τόσο η ώρα της γέννησης, όσο και η ώρα του θανάτου. Τίποτα δεν έχει αφεθεί και τίποτα δεν έχει λησμονηθεί”. Μεταθανάτια Ζωή, σελ. 126.

- “Παρόλα αυτά, η ψυχή δεν απαρνείται τον έξω κόσμο. Αντίθετα μάλιστα. Ο μυστικισμός ενδυναμώνει, αναγεννά και δραστηριοποιεί την ψυχή του ανθρώπου. Οι θείες αύρες λες και παρέχουν στην ψυχή νέα φίλτρα ανάπτυξης και ενεργειακής αφύπνισης, γιατί ωθούν τον άνθρωπο των οραματισμών και μυστικιστικών εμπειριών σε έργα ψηλότερα και μάλιστα γενικότερου ενδιαφέροντος”. Μεταθανάτια Ζωή, σελ. 184.

- “Τι αισθάνονται και τι περίπου βλέπουν οι μυστικοί αυτοί συνάνθρωποί μας ώστε τυφλά να παραδέχονται και να πιστεύουν ό,τι από τους άλλους θεωρούνται ανάξια λόγου παιδικά παραμύθια; Βλέπουν και ζουν μέσα σ’ άλλους πραγματικούς κόσμους - διαστάσεις - περιοχές μιας άλλης κατάστασης της ύλης, όπου οι ψυχές με άλλα σώματα παραπλήσια του γνωστού μας φυσικού, ζουν εργάζονται και υπάρχουν. Μ’ αυτές τις ψυχές γνωρίζονται και συναγελάζονται και πάλι ξαναμπαίνουν στο φυσικό κορμί τους οι μυστικά γνωρίζοντες αυτές τις περιπτώσεις και συνεχίζουν τη φυσική ζωή τους, λες και δεν έγινε τίποτα απολύτως στον αναμεταξύ χρόνο τους”. Μεταθανάτια Ζωή, σελ. 190.

- “Η ψυχοπάθεια κάθε μορφής, έχει εξαπλωθεί τόσο πολύ στην εποχή μας, ώστε ξεπέρασε τους φόβους της καρκινοπάθειας και του έιτζ. Είναι ασθένεια του Νου, που κυβερνάει ολόκληρο το σώμα. Ο Νους μας από την ίδια ύλη κατασκευασμένος όπως ολόκληρο το σώμα, υφίσταται τις ταλαντώσεις των αντιθέσεων των στοιχείων της ύλης και... υποκύπτει.Το άγχος της σύγχρονης ζωής, ξεσπά πάνω στο Νου, που αναρμόδιος να λύσει τα τωρινά προβλήματά μας, υφίσταται τους κραδασμούς των άλυτων προβλημάτων μας και προσπαθώντας να ξεφύγει από τις πιέσεις μας, αρνείται να συμμορφωθεί στις υπερπαράλογες απαιτήσεις μας, ακολουθώντας μια συμπεριφορά, όλως διόλου άλλη από την καθορισμένη από τη φύση μας.Ο άνθρωπος τότε πέφτει πρώτα σε διάφορες φοβίες και τελικά βρίσκει τον εύκολο δρόμο της αποφυγής κάθε αναγκαίας λύσης των άπειρων προβλημάτων του, δουλεύοντας σε άλλα και για άλλα θέματα, και λόγω της εύκολης λύσης της αδυναμίας του να λύσει τα προβαλλόμενα, παίζει το ρόλο του αρρώστου, το ρόλο του ψυχοπαθούς. Γίνεται δε τόσο ισχυρή η συνήθεια του ηθοποιού, ώστε στο τέλος, γίνεται φύση η ηθοποιία, και η σωστή ανθρωποφύση του φεύγει για πάντα και ψευτοπαρουσιάζεται σαν μια ηθοποιία.Η μεταφορά αυτή της συμπεριφοράς από τη φυσική συμπεριφορά σε κάτι άλλο, σε ψεύτικη και αφύσικη, σχηματίζει την ψυχοπάθεια που φέρνει το θύμα της, στην άλλη πλευρά της φυσικής ζωής, στον αρρωστημένο χώρο, όπου φαντασιώσεις αρρωστιάρηκες, δείχνουν το καλό για κακό, το φίλο για εχθρό, το ψέμα για αλήθεια και τανάπαλιν”. Ψυχοθεραπευτική δίχως φάρμακα, σελ. 7.

- “Στο κεφάλι υπάρχουν δύο εγκέφαλοι. Ο μετωπιαίος εγκέφαλος και ο νωτιαίος εγκέφαλος. Στον ομφαλό μας υπάρχει ο συμπλέκτης (ηλιακό πλέγμα), εγκέφαλος, που το παρόν του είναι φανερό, από τους εγκαστρίμυθους και άλλου τύπου συνανθρώπους, που εκφράζονται και μιλούν με το Νου αυτόν. Ο τέταρτος εγκέφαλος είναι στη βάση της σπονδυλικής στήλης και διακατέχει τον έλεγχο της Παγκόσμιας ενέργειας που ο θνητός κληρονομεί, για να περάσει από τη φυσική ζωή και να την μεταδώσει στους απογόνους του, ώστε να συγκρατούν την ύλη, που σχηματίζει το φυσικό σώμα μας.Η σωστή συνεργασία των τεσσάρων τούτων εγκεφάλων, δημιουργεί τη γνώριμη τάξη της υγείας, που παρουσιάζει ο άνθρωπος και που αποκαλούμε αυτή τη Θεία Τάξη, ΥΓΙΗΣ ΝΟΥΣ”. Ψυχοθεραπευτική δίχως φάρμακα, σελ. 20-21.

- “Επανέρχομαι στο θέμα που έθιξα στον πρόλογο. Υπάρχουν δύο ειδών άρρωστοι. Αυτοί που θέλουν εσωθεραπευτική και αυτοί που αγωνίζονται να βρουν τον εξωθεραπευτή. Χρειάζεται μια εμπειρία για να τους εντοπίσει ο εσωθεραπευτής. Όσοι τείνουν για έξω θεραπεία επ’ ουδενί λόγω να τους δέχεται, γιατί αντιδρούν απίστευτα, σφίγγονται, κλείνονται και αποδιώχνουν κάθε προσπάθεια του εσωθεραπευτή να τους πλησιάσει.Αντίθετα, υπάρχουν οι άλλοι, που από την ίδια τη φύση τους, είναι πανέτοιμοι να βρουν τον εσωθεραπευτή τους, να γίνουν ένα μαζί του και να αφήσουν ελεύθερο τον εαυτό τους, ν’ ανοίξουν τις πύλες του υποσυνειδήτου τους και να τον βοηθήσουν να επανορθώσει τις βλάβες της συνείδησης”. Ψυχοθεραπευτική δίχως φάρμακα, σελ. 28.

- “Η εξωτερική επιστήμη πιστεύει, πως τα πάντα στο ανθρώπινο σώμα προήλθαν από τα κύτταρα. Παρ’ όλο ότι και το μυικό σύστημα όπως και όλα τα άλλα προήλθαν από τα κύτταρα, όμως ο αρχιτέκτονας υπήρξε το αιθερικό πρότυπο, που σαν καμβάς δέχτηκε την ύφανση όλου του φυσικού κορμιού, που φυσικά το ύφανε με διαφορόχρωμη κλωστή τα ιδιαίτερα κύτταρα τόσο του μυικού, όσο και των άλλων συστημάτων, που συναποτελούν και μορφοσχηματίζουν τον ανθρώπινο οργανισμό”. Ψυχοθεραπευτική δίχως φάρμακα, σελ. 32.

- “Πρώτα δημιουργήθηκε το μυικό και ύστερα το νευρικό σύστημα. Το νευρικό σύστημα, είναι ο διαβιβαστής και ο μεταφορέας των εξωτερικών δονήσεων. Αντίθετα το μυικό σύστημα, είναι λήπτορας και μεταφορέας των εσωτερικών δονήσεων. Το νευρικό παίρνει εντολές, να βγάλει προς τα έξω αλιευτικά συστήματα, που οι κραδασμοί τους θα έλξουν προς τα μέσα τα ενδιαφέροντα των πέντε τους αισθήσεων.Το μυικό μεταφέρει από το Νου (υποσυνείδηση) δονητικά παραγγέλματα, προς όλα τα κύτταρα του οργανισμού και δύναμη ζωής προς αυτά. Το μυικό σύστημα τρέφει με ενέργεια και με ζωή όλο το σώμα. Φέρνει ανά στιγμή τα νέα στο Κέντρο του εγκεφάλου και μεταφέρει προς τα κύτταρα, όλα τα αγγέλματα του Νου, διαμέσου της υποσυνείδησης”. Ψυχοθεραπευτική δίχως φάρμακα.

- “Τα ξανθά ζώα, έπιναν γάλα κατσικίσιο μόνον. Τα κατσίκια αυτά του Ασκληπιείου της Επιδαύρου έτρωγαν μόνο χόρτο, που φύτρωνε πάνω σε μαγνητοχώματα. Αυτά τα μαγνητοχώματα, τα έφερναν από την περιοχή Πηλίου και Τρικάλων, όπου υπήρχαν τα πρώτα δύο Ασκληπιεία. Το τρίτο της Επιδαύρου, ήταν το τελειότερο και το μεγαλύτερο της όλης Ελλάδας. Σε αυτό, εκτρέφονταν οι Παρείες, τα ξανθά ζώα, τα θεραπευτικομαγνητικά φίδια, που στέλνονταν σε όλα τα Ασκληπιεία του γνωστού τότε κόσμου”. Ψυχοθερπευτική δίχως φάρμακα, σελ. 63.

- “Ο υγιής Νους παρουσιάζεται πάντα σαν ο λευκός Μάγος. Είναι ο καλός άνθρωπος, που ανά πάσα στιγμή, προσπαθεί εις βάρος των συνανθρώπων του να ωφεληθεί οτιδήποτε, ίνα μη γίνει δήθεν αφελής. Τον σωστό, τον δίκαιο, τον αληθινό και άκακο συνάνθρωπο, κατονομάζουν οι πονηροί ορθολογιστές ως αφελή άνθρωπο”. Ψυχοθεραπευτική δίχως φάρμακα, σελ. 80.

- “Θα έλεγα πως το όργανο αυτό, η γλώσσα του ανθρώπου, είναι η προεξοχή του ολοκληρωμένου Νου. Μέσα της περιέχει τον δυναμισμό της υποσυνείδησης, της συνείδησης και της υπερσυνείδησης. Σε αυτή τη φάση του ανθρωπίνου γένους, της εξελικτικής πορείας του, η γλώσσα είναι αιχμαλωτισμένη από τη συνείδηση και απομακρυσμένη από την υποσυνείδηση και την υπερσυνείδηση. Έχει μεγάλη επαφή με τους μυώνες και τα υπονευρίδια, τις ίνες και τα κύτταρα, την επίφυση και την υπόφυση, με το κυκλοφοριακό και γαγγλιακό σύστημα, καθώς και με άλλα άγνωστα στην εξωτερική θεραπευτική συστήματα, όπως είναι το σύστημα του αθάνατου νερού, το Νέκταρ και η Αμβροσία που το τραβά από τα βάθη του εγκεφάλου και το φέρνει κάτω, όπου οι δύο τρύπες του κρανίου και η ρίζα της γλώσσας μας”... Ψυχοθεραπευτική δίχως φάρμακα, σελ. 94.

- “ΧΑΟΣ θα πει το ΑΣΠΑΡΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΦΛΟΓΑΣ. Όπου το χάος επικρατεί, εκεί δονητική ακτίνα δεν υπάρχει και ως εκ τούτου, απουσιάζει ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΙΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΞΗΣ”. Αποκρυφολογία Α΄ τόμος, σελ. 197.

- “Η ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑ, τα περιέχει όλα μα όλα και πάλι όλα. Καλό και κακό, αρνητικό και θετικό, αγαθό και πονηρό, αγάπη και μίσος. Γιατί αν δεν τα περιείχε όλα, θα έλειπε η ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ και δεν θα ήταν αυτό που έπρεπε και πρέπει να είναι: ΑΥΤΑΡΚΗΣ”. Αποκρυφολογία Α΄ τόμος, σελ. 323.

- “Το μεγάλο όνειρο κάθε μέλους της ομαδικής ψυχής, είναι η ώρα της συμπλήρωσής του με πνευματική και ψυχική ουσία και η απόσπασή του απ’ την ομάδα, με μια καινούργια ιδιότητα της περίφημης εξατομικοποίησης”. Αποκρυφολογία Α΄ τόμος, σελ. 329.

- “Οι εξ ομαδικών ψυχών εξατομικοποιημένες πνευματοψυχές, παρ’ όλο που κατανέμονται σε ζεύγη μέσα στην ομαδική οικογένεια, σπάνια συναντιούνται στην εξατομικοποιημένη παρουσίαση - εκδήλωση για να ζήσουν μαζί τις εμπειρίες του κόσμου της ανθρωπομορφής.΄Ενεκα τούτου, διαφέρουν ριζικά από τα γεννημένα ζεύγη από τον ίδιο τον Πατέρα στη βάση - έδρα - περιοχή της Πνευματοαρχής. Εκεί, μέσα σε ένα λαμπρό καψύλιο- φλύκταινα, συνυπάρχουν δυο πνευματοσπόρια, απολύτως βασικογεννημένα και εξατομικοποιημένα”. Αποκρυφολογία Β΄ τόμος, σελ. 80.

- “Ομως η εμπειρία που διακατέχει μια τέτοια εξατομικοποιημένη πνευματοψυχή, είναι τεράστια και υπερυπολογίσημη. Για τούτο τα υπερεξέχοντα γήινα όντα, οι άνθρωποι, προήλθαν από μια τέτοια πνευματοψυχή. Για τούτο σε πνεύματα εξαιρετέα, λέμε πως μάλλον θα προήλθαν εκ των κάτω, από τα βάθη των ορυκτών, από τα έγκατα της ύλης, όπου το Πνεύμα φανερώνεται σαν Δύναμη αιώνια που συνέχει και υπερθερμαίνει και επιταχύνει την κίνηση των σωματιδίων του πυρήνα του κόσμου”. Αποκρυφολογία Β΄ τόμος, σελ. 79.

- “Ομως ο Αποκρυφισμός και ο αποκρυφιστής δεν ερμηνεύουν και δεν διδάσκουν τα όσα βρίσκουν ή όσα κρύβει η Μητέρα Φύση από το Νου μας. Αλλά συνέχεια τα ερευνούν τα εφευρισκόμενα, τα αποκαλυπτόμενα. Αντίθετα ο Αποκρυφολόγος και η Αποκρυφολογία, διδάσκουν προφορικά και γραπτά και με κάθε μέσον ό,τι έως τώρα μαθεύτηκε, αποκρυπτογραφήθηκε, ανακαλύφθηκε, διαπιστώθηκε, εξηγήθηκε. Προσωπικά είμαι Αποκρυφολόγος και ταυτόχρονα Αποκρυφιστής, που σαν σκοπό μου έχω την ταχύτατη δυνατόν ανακοίνωση κάθε καινούργιας Γνώσης ή και παλαιότατης ή και αμφισβητούμενης ή και μη αποδεχόμενης από τους δήθεν γνώστες”... Αποκρυφολογία Α΄ τόμος, σελ. 99.

- “Στα 1976 στην Αθήνα και στο Κολωνάκι, στην οδό Ομήρου αριθ. 56 ιδρύθηκε το Ομακοείο Αθηνών για να διδάξει τον αληθινό Πυθαγορισμό με το νέο τίτλο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟ. Ίδρυσα τότε το Ομακοείο βοηθούμενος από ένα άλλο πρόσωπο. Εκεί συνέγραψα πολλά βιβλία. Εκεί εξέδωσα το περιοδικό Ομακοείο. Εκεί εμπνεύστηκα και εξέδωσα το Εσωτερικό Κλειδί. Εκεί δίδαξα επί τέσσερα ολόκληρα χρόνια, Μυστικισμό και Αποκρυφισμό. Την Εσωτερική Φιλοσοφία και Εσωτερική Θεραπευτική. Την Εσωτερική Μύηση. Την φιλοσοφία της Γιόγκα με τη χαλάρωση στην αληθινή της βάση. Εκεί συνέγραψα τις πιο πολλές μελέτες μου και τόσες άλλες Μεταφυσικές σημειώσεις ανέκδοτες για πάντα. Ύστερα μεταφέρθηκα στην οδό Σπυρίδωνα Τρικούπη 17 στα Εξάρχεια όπου και παραμένω μέχρι σήμερα. Εδώ συνέγραψα τα δυο τελευταία εκδοθέντα βιβλία μου. Μεταθανάτια Ζωή, και Ράτζα Γιόγκα. Εδώ έγραψα νέες Μελέτες και δίδαξα τόσο όσο ποτέ άλλοτε σ’ ολόκληρη της ζωή μου.Εδώ σχημάτισα την Περιπατητική Σχολή. Εδώ άνοιξα τη Σχολή της Ράτζα Γιόγκα και της Κρίγια Γιόγκα. Εδώ τη Σχολή της Κάρμα Γιόγκα. Εδώ δίδαξα Νεοπλατωνισμό και ιδιαίτερα Νεοπυθαγορισμό. Ύστερα ήλθε ο αιφνίδιος θάνατος της γυναίκας μου. Έφυγα αυτοεξόριστος στην Αστόρια της Νέας Υόρκης. Από εκεί έγραψα συμπληρωματικά κεφάλαια της Δίτομης Μεταφυσικής Εγκυκλοπαίδειας που φτάνουν στις χίλιες (1000) χειρόγραφες περίπου σελίδες. Όλη η ζωή μου υπήρξε το όνειρο του Ομακοείου. Πριν το ανοίξω είχα γράψει τα 5 πρώτα βιβλία μου. Φως, Θεουργία, Πατάπιος, Νταίνικεν και Γιόγκα. Εξ αυτών το της Θεουργίας, το είχα γράψει στην Αίγυπτο. Αλλά οι μαθητές μου θα γράψουν τα συμπληρώματα. Όμως πριν κλείσω αυτά που έγραψα σας αναφέρω πως εδώ έγραψα το ομορφότερο βιβλίο μου, που το ονόμασα Πρακτική Μέθοδο ΚΡΙΓΙΑ ΓΙΟΓΚΑ”. Δίτομη Μεταφυσική Εγκυκλοπαίδεια Β΄ τόμος, σελ. 611.

- “Αυτή την ώρα της αφιέρωσής μου, αισθάνομαι να ζω πέραν από τον περιορισμό του τοποχρόνου, πέραν από τις αλυσίδες της φύσης - ύλης. Ζω την μακαριότητα της ατέρμονης πνευματικότητας. Αυτήν ακριβώς την ψυχική απελευθέρωση παρέχω με το τρίτομο έργο αυτό, στον αναγνώστη μου”. Μυστική Διδασκαλία Γ΄ τόμος, σελ. 8.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Πάντοτε το αληθινό παραμένει, ενώ καθετί ψεύτικο χάνεται με τη δύναμη της αλήθειας!